ملاحظات و محاکمات

ملاحظات و محاکمات

ملاحظات و محاکمات تلاشی است برای قضاوت کردن. قاضی یک مسلمان قرن 21 است که اصلی ترین مسأله اش انقلاب اسلامی است چون دغدغه ی دین دارد و در این وانفسا دست و پا می زند تا سره را از ناسره جدا کند. او نیز مانند دیگران ملاحظاتی دارد که طبق آن محاکمه می کند. شما هم محاکمات او را ابتدا ملاحظه کنید سپس محاکمه.
کانال ملاحظات و محاکمات در ایتا و سروش و تلگرام:
sm_javaheri@

آخرین نظرات

گام نهایی ، گام تاریخی

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ق.ظ

مستند گام نهایی رو حتما ببینید.
یک نکته ی بسیار مهمی در آن مطرح می شود و آن این است که:در زمان جنگ خیلی از عملیات ها برای پس گرفتن مناطقی بود که حتی یک ایرانی هم آنجا زندگی نمی کرد و حتی کارآیی خاصی هم نداشت ولی آنچه مهم بود دفاع از خاک ایران بود بطوریکه حتی یک وجب از آن هم تصرف نشود و همین مسئله هشت سال دفاع مقدس را در تاریخ ایران به عنوان یک افتخار ملی ثبت و ضبط می کند. اگر مسئله ای تبدیل به نماد استقلال ملی بشود عناوینی ورای عنوان خود پیدا می کند که آن ها در تاریخ ثبت خواهند شد و توقع جهانیان و نسل های آینده با توجه به آن شکل می گیرد.عقب نشینی هسته ای آن هم با ادعای بعضی از اصلاح طلبان مبنی بر عدم ضرورت انرژی هسته ای اگر پانزده یا بیست سال پیش اتفاق می افتاد شاید تنها عقب ماندگی به بار می آورد ولی امروز با وجود خون شهدای هسته ای و آشکار شدن نیت مغرضانه ی غرب علاوه بر این، لطمه به استقلال و عزت ملی است و اگر به همین شکل ادامه پیدا کند تاریخ، نگاه مثبتی به آن نخواهد داشت و تا سال ها ایرانی سرافکنده از این نقطه ی ننگ با جهان تعامل خواهد کرد.صد البته کسی که بتواند مسیر پرونده هسته ای را اصلاح کند قهرمان دیگری خواهد شد در کنار آیت الله کاشانی و دکتر مصدق.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸
سید مجتبی امین

نظرات  (۲)

۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۵:۳۳ سید احمد برقعی

سلام

خصوصیاتتو ببین

یه پیام داری

۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۱۱ سیدحسین امین جواهری
سلام
دقیقا، یکی از مواضعی که الان قشری از سیاسیون آن را گرفتند همین ژست، حمایت از محیط  زیست و  یا همین که انرژی هسته ای مایه ی آلودگیست..
اصلا داشتن و استفاده کردن از انرژی هسته ای نیست، بحث اینه که شما حق استفاده داری و کسی نمیتونه شمارواز اون حق محروم بکنه... انرژی هسته ای حقی است که در عرصه ی بین الملل باید حق را گرفت، این که به درد جامعه بخورد یا نه، مسیله ی ثانویه است که باید توسط سازمان های علمی آن را پیگیری کنند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


ساخت کد موزیک آنلاین

ساخت کد موزیک آنلاین